
Petenci dzwoniący do Urzędu Miasta i Gminy w Dobrzyniu nad Wisłą słyszą w słuchawce telefonu charakterystyczny komunikat.
– „Informujemy, że wszystkie rozmowy są nagrywane. Jeżeli nie wyrażają państwo na to zgody, prosimy o przerwanie połączenia” – tak głosem lektora dobrzyński ratusz wita petentów. To nowinka wprowadzona w ostatnich dniach. Czemu ma służyć? Przede wszystkim mieszkańcom.
– Chodzi wyłącznie o poprawienie jakości obsługi petentów. Prosimy więc mieszkańców, by ze spokojem reagowali na tę zmianę – mówi Ryszard Jan Machnowski, sekretarz dobrzyńskiego urzędu.
Dzwoniący do ratusza nie mają się czego obawiać, wręcz przeciwnie. Jeśli ich zdaniem obsługa w wykonaniu danego urzędnika nie byłaby należyta, będzie lepsza możliwość złożenia reklamacji.
Tekst i fot. (ak)
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie