:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?
  10°C pochmurno z przejaśnieniami

Jak nie dać się oszukać?

Jak nie pozwolić się zwieść nieuczciwym sprzedawcom? Jakie pułapki czyhają na nas podczas prezentacji produktów, na które jesteśmy nagminnie zapraszani? Czy każda umowa zawarta ze sprzedawcą jest uczciwa i jakie są nasze prawa jako konsumenta?

O tym wszystkim oraz o innych aspektach poruszania się w świecie współczesnego handlu podopieczni Środowiskowego Domu Samopomocy „Koniczynka” w Suminie mogli dowiedzieć się w trakcie spotkania z Powiatowym Rzecznikiem Konsumentów, działającym przy Starostwie Powiatowym w Lipnie – Anną Ziemińską. Pogadanka odbyła się 22 lutego. Anna Ziemińska opowiedziała, czym są prawa konsumenta, jakie obowiązują przepisy odnośnie reklamacji, gwarancji oraz o bardzo ważnej możliwości odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny.

Ponadto uczestnicy spotkania dowiedzieli się, gdzie szukać pomocy w trudnych i spornych sytuacjach, gdyż pani rzecznik zajmuje się zarówno ochroną praw konsumenta jak i poradnictwem dla mieszkańców naszego powiatu. Te oraz inne wskazówki przydatne podczas zakupów czy podpisywania umów zostały przekazane podopiecznym ŚDS w bardzo przystępny i rzeczowy sposób. – Spotkanie przebiegło w miłej i sympatycznej atmosferze. Kierownictwo, kadra oraz podopieczni ŚDS „Koniczynka” pragną przekazać wyrazy wdzięczności dla Anny Ziemińskiej za zaangażowanie i poświęcony czas – podsumowuje Iwona Rempuszewska, kierownik Koniczynki.

(ak), fot. nadesłane

Jak nie dać się oszukać? komentarze opinie

Dodajesz jako: Zaloguj się