:-(

Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?



Interwencje,  - zdjęcie, fotografia
Gazeta CLI 18/09/2019 13:02

Radna Anna Domeradzka zaapelowała do prezesa Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych o skuteczniejsze informowanie mieszkańców o przerwach w dostawach wody. Zdaniem radnej obwieszczeń albo nie ma, albo są małe i niewidoczne w gęstwinie reklam.

– Mieliśmy ostatnio na naszej ulicy zamkniętą wodę i skarżyły mi się panie, że na określonym odcinku brakowało wywieszek, które informowałyby o braku wody – mówi radna Anna Domeradzka. – Ja sama sprawdziłam, rzeczywiście na tym wskazanym przez mieszkanki odcinku takich wywieszek nie było. Gdzie indziej były, dalej były, chociaż małe. I też wiele osób twierdzi, że na takie małe wywieszki gdzieś na słupach nie zwracają uwagi, bo jest masa wszelkich ogłoszeń.

Przerwa w dostawie wody bezwzględnie jest problematyczna dla mieszkańców, a jeżeli jeszcze jest nagła i długotrwała, skutkuje wieloma uciążliwościami. Na takie sytuacje narzekają, za pośrednictwem radnej, mieszkańcy. Poinformowanie odbiorców wody o jej wyłączeniu jest możliwe tylko w przypadku przerw planowanych. A takich w Lipnie jest mało. Najczęściej suche krany są skutkiem awarii, a ta jest nagła i wtedy rzeczywiście brak wody zaskakuje mieszkańców. Pracownicy PUK-u jednak i w takich sytuacjach mają docierać do mieszkańców i w miarę możliwości informować.

– Staramy się jak najszerzej informować, jeżeli jest to planowane wyłączenie wody – wyjaśnia prezes spółki PUK Marcin Kawczyński. – Ale najczęściej są to niestety awarie, woda zamykana jest nagle i wtedy jest mało czasu na zapoznanie się z taką informacją, może ona nie dociera wszędzie, nasi pracownicy chodzą, mówią, proszą by informacja docierała wszędzie. Przyznam jednak też, że od kiedy wybudowaliśmy stację uzdatniania wody przy placu 11 Listopada, ten problem jest już znacznie mniejszy. W południowej części miasta od chwili wybudowania stacji nie mam skarg od mieszkańców na brak wody. Wody więc nie brakuje, a mamy suche lata i to któryś rok z rzędu, w całej Polsce wody brakuje, nasza sytuacja jest o wiele lepsza, aczkolwiek duża część sieci w mieście jest stara, musi być na bieżąco wymieniana, między innymi na Mickiewicza, Włocławskiej, 3 Maja, gdzie mamy nadzieję, że ta wymiana sieci nastąpi przy przebudowie drogi, a to pewnie będzie następowało w przyszłym czy kolejnych latach. Uwagę pani radnej przyjąłem, postaram się, by było lepiej i by takie sytuacje nie zdarzały się więcej, a za wszelkie utrudnienia, jeśli takie były, bardzo przepraszamy.

Tekst i fot. Lidia Jagielska

Reklama

Gdy nie ma wody... komentarze opinie

Dodajesz jako: |
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez lipno-cli.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

WPR sp. z o. o. z siedzibą w Golub-Dobrzyń 87-400, Rynek 20

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"